Instondo
Instondo Thema's Tijdschriften Academy Webshop Congressen Contact Over ons
Inloggen
Instondo
Home ArtikelenAbonnement
Contact Over ons
Home Artikelen Abonnement
Mijn gegevens Mijn abonnementen Mijn opleidingen
1
Mijn congressen
1
Mijn wensenlijst Uitloggen
  1. Artikelen
  2. Signaleren en begeleiden van dubbel bijzondere (hoog)begaafde leerlingen

Signaleren en begeleiden van dubbel bijzondere (hoog)begaafde leerlingen

Anouke Bakx, Maartje van der Brand, Ton van Houtert - 17 november 2019
Delen
Juf Marga van groep 5 snapt het niet meer. Max is tijdens de lessen van wereldoriƫntatie actief betrokken en toont een goede concentratie. Op andere momenten vertoont hij storend gedrag richting andere leerlingen en is hij lastig te corrigeren op zijn gedrag. Juf Marga ziet een grote discrepantie die ze niet kan verklaren. Wil hij niet of kan hij niet? Ze weet het even niet meer en besluit in gesprek te gaan met de IB'er.

Wil je het gehele artikel lezen? Neem een abonnement op dit tijdschrift!

TIB 2017 / nr 4

Vorige Volgend
Download PDF

Rubriek

Praktijk

Onderwerpen

Begaafdheid Gedrag

Meer in deze editie

Praktijk
Sociaal-emotioneel leren op school
Kees van Overveld
Interview
"Sociaal-emotioneel leren? Neem er de tijd voor!"
Natasja Hoogerheide
Innovatief
De Centrale Eindtoets vanaf 2018 - vernieuwd en op maat
Margit van Aalst, Juliette Panman
Ontwikkelingen
Wat maakt ons onderwijs uniek?
Bert Groeneweg
Achtergrond
Taalgerichte didactiek: van belang voor leerlingen met ernstige gedragsproblemen?
Maike Schermer
Checklist
Checklist: SEL-scan
Kees van Overveld
Link kopiƫren
Instondo Instondo B.V.
Binnen Kalkhaven 231
3311 JC Dordrecht

Klantenservice

Algemene voorwaardenDisclaimerCRKBONieuwsbrief

Contact

078 645 5085

info@instondo.nl

Altijd op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons aanbod.

Aanmelden
© Copyright 2025 Uitgeverij Instondo