Instondo
Instondo Thema's Tijdschriften Academy Webshop Congressen Contact Over ons
Inloggen
Instondo
Home ArtikelenAbonnement
Contact Over ons
Home Artikelen Abonnement
Mijn gegevens Mijn abonnementen Mijn opleidingen
1
Mijn congressen
1
Mijn wensenlijst Uitloggen
  1. Artikelen
  2. Mediëren van cognitieve functies

Mediëren van cognitieve functies

Emiel van Doorn, Floor van Loo - 9 november 2019
Delen
Kinderen worden op school op allerlei terreinen uitgedaagd: cognitief, sociaal, motorisch, emotioneel, affectief, communicatief. Voor elk ontwikkelingsgebied zijn er onderwijsmethoden en begeleidingsprogramma’s beschikbaar. Wat als deze hulpmiddelen onvoldoende resultaat opleveren? Wat als je merkt dat een kind geen relatie legt tussen het in de ene situatie geleerde en de andere, soortgelijke situatie?

Wil je het gehele artikel lezen? Neem een abonnement op dit tijdschrift!

TIB 2016 / nr 1

Vorige Volgend
Download PDF

Rubriek

Achtergrond

Onderwerpen

Leerkrachtvaardigheden

Meer in deze editie

Praktijk
Weg met de doorlopende leerlijnen?!
Frank Hessels
Interview
"De samenwerking tussen PO en VO loopt goed bij ons. Maar het kan nog veel beter."
Yvette van Hoof
Innovatief
Zomerkinderen
Bert Groeneweg
Ontwikkelingen
Hoor wie klopt daar? Kinderen!
Stephan Schellens
Praktijk
Beeldcoaching als kwaliteitsinstrument
Andra Koolhof
Checklist
Checklist: Verbeter aansluiting PO-VO
Robert Jansen
Checklist
Checklist: Expertise-diversiteit
Peter Laros
Link kopiëren
Instondo Instondo B.V.
Binnen Kalkhaven 231
3311 JC Dordrecht

Klantenservice

Algemene voorwaardenDisclaimerCRKBONieuwsbrief

Contact

078 645 5085

info@instondo.nl

Altijd op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons aanbod.

Aanmelden
© Copyright 2025 Uitgeverij Instondo