Instondo
Instondo Thema's Tijdschriften Academy Webshop Congressen Contact Over ons
Inloggen
Instondo
Home ArtikelenAbonnement
Contact Over ons
Home Artikelen Abonnement
Mijn gegevens Mijn abonnementen Mijn opleidingen
1
Mijn congressen
1
Mijn wensenlijst Uitloggen
  1. Artikelen
  2. Doorgaande leerlijn, een gezamenlijke verantwoordelijkheid

Doorgaande leerlijn, een gezamenlijke verantwoordelijkheid

José de Bleij-De Graaf - 5 november 2019
Delen
Verschillende beleidsinitiatieven als VVE-beleid en de Wet OKE benadrukken het belang van een kwalitatief goede voor- en vroegschoolse educatie, waarbij er aandacht is voor een doorgaande leerlijn. Het recente bestuursakkoord P onderstreept dit nog eens. In dit artikel gaan we nader in op de belangrijkste componenten in de samenwerking tussen voor- en vroegschool om de doorgaande leer- en ontwikkellijn mogelijk te maken. Het gaat hierbij om het signaleren, het overdragen en natuurlijk ook het terugkoppelen.

Wil je het gehele artikel lezen? Neem een abonnement op dit tijdschrift!

TIB 2013 / nr 2

Vorige Volgend
Download PDF

Rubriek

Innovatief

Onderwerpen

Doorgaande lijn

Meer in deze editie

Praktijk
IB en het jonge kind: hand in hand, samen sterk?
Kobi Wanningen
Interview
"In het werken met jonge kinderen kun je doelgericht denken en handelen"
Anneke Noteboom
Ontwikkelingen
Oplossingsgericht werken bij internaliserende problematiek
Nikkie Laros
Praktijk
Handelingsgericht begeleiden
Sonja de Lange
Achtergrond
Opbrengstgericht en handelingsgericht werken rondom gedrag; het kan!
Sandra Koot
Checklist
Checklist: Opbrengstgericht werken met jonge kinderen
Checklist
Checklist: Hoe herken je cognitief talent?
Link kopiëren
Instondo Instondo B.V.
Binnen Kalkhaven 231
3311 JC Dordrecht

Klantenservice

Algemene voorwaardenDisclaimerCRKBONieuwsbrief

Contact

078 645 5085

info@instondo.nl

Altijd op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons aanbod.

Aanmelden
© Copyright 2025 Uitgeverij Instondo